Spre Europa …

La un an de fâțâială cu Virago aproape 12.000 de kilometri, fusei pe doua roți spre Europa. Am străbătut vreo 7.000 de kilometri pe un traseu în (aproape) linie dreaptă până la Birmingham – și înapoi pe o rută ceva mai ocolită. Am traversat 12 țări în 25 de zile, din 14 iulie pana pe 7 august 2011. Am încercat mai ales drumurile locale dar nu mi-a reușit mereu…

CLICK AICI PENTRU HARTA CALATORIEI

Nu aș fi plecat dacă Razvan nu m-ar fi mânat de la spate, spre a gusta această lume. Iar Bogdan s-a ocupat ca motocicleta sa fie în buna stare. Alina, Gaxel, Georgi, Gica, Harald, Kemal, Mario, Melanie, Misu, Nicoleta, Razvan sunt prietenii ce i-am intalnit în acest drum. M-au gazduit, ne-am distrat împreună, mi-au aratat locuri misto… Din păcate, nu am mai ajuns să-i intalnesc pe Brândușa, nici pe Windfucker, așa cum nici la  Holyhead – punctul cel mai vestic al planului meu de călătorie – nu am mai ajuns, din cauza vremii spurcate.

Holyhead. Sursa foto: trailerqueen75

Motocicleta călatoriei este Yamaha Virago XV 250 , un light-cruiser fabricat în 1990. A funcționat perfect. Mulțumesc mult lui Gaxel & Gica pentru inspecția motocicletei plus curățarea și ungerea lanțului (efectuate in parcarea Universității din Namur) … ;-)) cat și celorlalți prieteni de acasă ce m-au sprijinit tehnic înainte de plecare: Penetru, Bogdan, Cesar.

Mi-am propus să parcug cam 500 de km pe zi, spre a savura ce vad. Am savurat într-un ritm de doar 300 km pe zi… M-am bazat pe Sfanta Harta, pe motocicletă și pe prietenii mei. Fară rezervări sau alte planuri făcute dinainte, exceptand traseul.  La întoarcere mi-a fost de mare folos GPS-ul împrumutat de Razvan.

.

Click pentru  e p i s o a d e l e  c a l a t o r i e i  in Europa:

„Ati venit la balci, la noi ?

Plouă drăceste !

Look Left !

Pe la tzara … de la Birmingham la Lyon

Lyon si Pasul St Bernard. Aosta

Forte di Bard si Bergamo

La 2.750 de metri. Passo dello Stelvio (Stilfser Joch)

Dolomitii, Serbia si… Acasa !

.

poate vrei să vezi călătoria în Balcani, cu aceeași motocicletă


17 thoughts on “Spre Europa …

  1. drstoica, fosile, theodor: multumesc mult pentru urari, cat si celorlalti. drum curat, ajutor de la Domnul si prietenii din zona am avut, din plin, vremea a cam schiopatat… viata pe doua roti e tare frumoasa, mai ales cand esti inconjurat de prieteni…. amintirile sunt tare placute si vi le voi povesti in curand; din pacate, nu am putut povesti in timp real insa voi scrie cat de curand povestea ilustrata a calatoriei. pana atunci, cate ceva scris „la botul calului” puteti citi aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/72655-calatorii-lejere-cu-tinta-si-pilde/page__st__800

  2. Drum bun si revenire faina si la cati mai multi motociclisti cu scaun la cap, ca la ce trece pe langa mine, spre autostrada, mi-e si frica sa ma gandesc …

    Abia astept poze. Si eu te urmaresc.

  3. UPDATE

    tabara la Landau germania (a nu se cofunda cu lindau cum am facut eu).
    Din ce am vazut pe cer, estimez ca acum isi usuca hainele.

    este bine santos si se pare ca norma zilnica de kilometri nu a fost indeplinita.

    postez eu deoarece calatorului ii sta bine cu drumul nu cu netul (Nu a avut acces la net si din cauza asta m a rugat sa postez)

    in concluzie: Langau germania, bine sanatos, urmeaza sa puna un update cand va avea acces la net

    Numai bine

Lasă un răspuns

