Look Left ! -3- In Anglia, pan` la B`ham

Birmingham, Oxford si imprejurimile fara (deocamdata) cuvinte. Va spun acum doar ca circulatia pe stanga NU este un cosmar (iar soferii englezi par a fi cei mai politicosi din lume) si ca dupa atata ploaie, cele cateva zile britanice au fost asa de insorite ca nu-mi venea sa cred! De vreme si de mersul pe sosea „ca neoamenii” imi era teama inaintea plecarii si iata ca am scapat teafar si de una si de cealalta…

CLICK AICI PENTRU INTREAGA HARTA A CALATORIEI

Am sa revin in curand cu povestea acestor zile frumoase si fireste, voi depana intreaga isprava, pana la intoarcerea in tara… Stay tuned!

 …

 

 

 

 

 

 

 

VEZI AICI EPISODUL PRECEDENT

CITESTE URMATORUL EPISOD

26 thoughts on “Look Left ! -3- In Anglia, pan` la B`ham

      1. Pe strada de shopping. Intre Primark si mall?!? Sau jos inspre catedrala si Starbucks…Nu mai stiu… E un taur mare, frumos (nu are ferocitatea celui de pe wallstreet).
        Poate ai acolo ocazia sa te plimbi cu autobuzul prin cartier sa vezi acolo cel mai eficient sistem de taxare🙂. Ai nostri politicieni si functionari publici se plimba degeaba prin tari straine (pe banii nostri) ca nu aduc nimic bun de la altii…

      2. Eu chiar nu tziu minte sa-l fi vazut… Whatever.🙂

        M-am dat cu autobuzul in Oxford, mi-a placut… Cat despre „ai nostri”, ai perfecta dreptate. Sunt doar bani aruncati pe fereastra sa-i trimiti „pe-afara”, ca ei oricum doar la vitrinele magazinelor se uita.

  1. Sunt ghid turistic dar esti mai bun decat multi alti angajati dintr-o agentie de turism care habar nu au cum sa-si faca treaba. Tot ce mai trebuie reportajului tau este o oferta acceptabila🙂 Felicitari, nu am parcurs spre rusinea mea toate posturile tale, dar daca raman aici voi gasi timp🙂 Pana atunci o sa te adaug la blogroll, superbe calatorii mai faci. Toate cele bune!

  2. Foarte reusite pozele,vad ca ai o inclinatie speciala spre cele cu cladiri,si mai ales FETE langa cladiri. Faceam referire la cele de pe scarile acelei biblioteci🙂

    Calatorie placuta mai departe !

  3. Vazind pozele,ametesc.Abia acum imi dau seama ce poate fi in capul tau dupa amar de informatie.Dar tot sint convins ca fiecare poza dezleaga limba cu imprejurarile in care ai ajuns acolo.Nu-ti zic cum sa o faci.Eventual,cind ai timp lasa cuvintele sa curga de la sine.E mai putin importanta cronologia.Ai fost acolo,ti-a batut inima englezeste,ai circulat normal,pe invers,ce mai conteaza!
    Undeva este un preaplin care ar trebui desertat…

    1. Venit io din tara in care monumentele istorice nu valoreaza doi bani si-s puse la pamant cu buldozerul, iti dai seama cat de uimit am fost descoperind detaliile britanice…

      iar oamenilor le place mult sa se prosteasca: Birmingham era ticsit cu oameni mascati in fel si chip ce mergeau asa la petreceri sau la nunti…

      In episodul urmator o sa fie si ceva poze facute pe la tzara in Anglia, am fost uimit cum e conservat pana-n detaliu aerul istoric al proprietatilor – si ma refer la case de oameni obisnuiti, nu la monumente.

    1. Grazie mille!🙂 Onoarea a fost de partea mea, cat si privilegiul de a fi oaspetele familiei tale! Sunt multe poze si in Bergamo, cu tine si Alina – nu mai tziu minte daca ti le-am dat si tie; daca nu, te rog sa-mi spui – sa ti le trimit.

  4. greu tu textu nu ?
    nu e treaba usoara. Eu ti am zis ca nici nu imi mai dau silinta sa scriu, pastrez totul pentru mine. E prea muilt efort si ma opresc mereu in mijlocul povestirii si nu mai gasesc putere sa continui sau cand deja sunt la mijloc cu povestea , deja am mai facut o excursie

    pana atunci, astept ca tu sa dai dovada de mai mult altruism si sa scrii cu spor. Eu ma gandeasc ca anul se termina, frigul vine, ploile sunt deja aici, asa ca e timpul pentru o noua expeditie in solitar

    no, ne auzim si la telefon curand

    1. pai e greu, sa stii. la o iesire mica e mult mai simplu dar acum… mi se invartejesc toate-n cap!🙂

      insa am sa scriu. dar pana una-alta, intre un text de cacao sau deloc, am preferat deloc… si nu e altruism: imi foloseste si mie, ca la etatea ce-o am incepui sa uit🙂 si te-astept incoace, pe ploi si vreme rea parca aluneca mai bine berile!

Lasă un răspuns

