Yamaha Virago XV 250

Plusuri: e robusta, fiabila si ieftina. Consuma maxim 3%. Te strecori prin oras cu usurinta. Potrivita pentru incepatori: e mica, usoara, manevrabila si iertatoare. Se descurca si pe drumuri rele, de tzara. Servisare & intretinere facila. Consumabile – gasesti orice piesa; este fabricata in serie mare. Si are o mutra misto. Minusuri: e usoara si te cam zboara vantul de pe sosea uneori; e lenesa, la depasiri nu te ajuta; dupa cativa ani „iti ramane mica” si va trebui sa o schimbi cu alta mai mare -insa daca vrei sa supravietuiesti pe sosea, trebuie sa incepi incet… Si ah! E bine de stiut: E nepotrivita pentru cei inalti sau foarte solizi, fiind de fel cam „adunata”…🙂

Eu am mers cu ea j`de mii de km fara probleme: si cu pasager si fara si pe ploaie si pe vant si in trafic si in calatorii lungi si pe soare arzator si iarna si cu bagaje si fara si pe asfalt si prin gropi si in gasca si singur…

Yamaha  Virago de 250 cc.

Exemplarul meu a fost fabricat in 1990. Viteza maxima: 135 km/h. Putere: 13 KW. Capacitate: 250 cmc, motor in 4 timpi, 2 cilindri in V, racire cu aer, transmisie cu lant. Greutate: 150 kg. Consuma 2,7 – maxim 3 %.

MOTOCICLETA S-A VANDUT. BAFTA LA DRUM, DRAGOS!

Nu uita ca iti trebuie si echipament: oricarui motociclist ii trebuie -chiar din prima zi- echipament; un buget minimal estimativ este: cam 150 euro pt casca, 150 jacheta cu protectii, 80 cisme, 20 manusi, 100 pantaloni moto… deci ai nevoie de vreo 500 de euro pentru un echipament moto fara pretentii dar complet.

Click aici daca esti curios cum merge IJ-ul cu atas, Jivina Sovietica

43 thoughts on “Yamaha Virago XV 250

  1. Salut! As dori sa ma ajutați și pe mine cu câteva informații dacă se poate va rog! De curând am intrat în posesia unui superb motor virago xv 250, însă nu merge motorul, iar după câteva consultări pe la câțiva cunoscători….am ajuns la concluzia că cel mai bine ar fi să cumpăr un alt motor sh, pe care as putea să-l găsesc la 300-400 euro. Dar mă tot gândesc să pun unul de 535 cu tot cu alta carburator, dar nu stiu daca fac bine si as dori sa mai aud câteva păreri. Va mulțumesc!!!

    1. Salut, Cezar. Nu cred ca este posibila schimbarea motorului cu unul de 535, pentru ca sunt construite diferit cadrele celor doua modele de motocicleta. Din aceasta cauza, schimbarea pe care o doresti nu este posibila, din pacate. Sfatul meu este sa repari motorul motocicletei, sau sa-l inlocuiesti, intr-adevar, dar tot cu unul de XV 250. Un mecanic in acest sens nu iti pot recomanda, eu nu am avut probleme cu a mea.
      Bafta mare!
      Mai multe sfaturi, piese de schimb, amanunte despre Virago 250 (si 535) gasesti accesand acest link, este un topic dedicat: yamaha-virago-zone

  2. Salut
    Ca fost posesor de Vigaro 250 te rog sa imi spui daca m-asi incadra sa hoinaresc pe aceasta motocicleta la gabaritul detinut (100kg si 173cm).
    Merci

    1. Salut.
      Eu cred ca merge. Va fi putin micutza, dar nu deranjant… Ideal e sa probezi una, verifica sa ai o pozitie comoda pe ea (picioarele si mainile sa-ti stea lejer, fara sa stai cocosat, cu picioarele stranse sau ghemuit). Opinia mea e ca merge pentru tine. Bafta!

  3. Sal, am si eu un virago 125 exceptional, nu mi-a facut nici o problema nicodata, foarte reusite. As vrea sa o vand ca o am de doi ani si vreau ceva mai mare. Daca e cineva interesat va trimit foto si tot ce vreti, intretinuta foarte bine. Ma pute-ti contacta pe email: j_vasile@yahoo.com

    1. Mai, cele de 125 au totusi motorul mult prea mic si sunt si raritati – deci in caz de oarece, cam greu cu piesele.

      Asta de 250 e foarte populara si de serie mare (se fabrica si in ziua de astazi). Avantajele ei sunt multe in raport cu defectele. Poate doar chestiuni financiare stringente sa ma faca sa o vand sau o determinare apriga de a trece la ceva mai mare…

      Bafta la cautat! Daca mai sunt intrebari, iti raspund cu placere!

  4. Salut.
    Pentru cine isi doreste, am de vanzare o yamaha virago de 250.. am mers cu ea un an, dar mi-a placut mai mult cea de 535, poate si pentru faptul ca sunt mai mare, asa de felul meu… tel 0722523441 e mail mihaivaduva@yahoo.com
    Pentru cine doreste am si cateva fotografii…

    1. Salut! Intentionez sa imi iau o Virago 250; sunt mai mult decat incepator, nici permis nu am inca!🙂 am vazut pe multe forumuri si anunturi ca nu ar fi o motocicleta ok pt cei „mai corpolenti”; eu am 1,85m si 100kg; in plus, am avut si o problema la coloana (hernie)…ce crezi, sa „ma bag”? Multam! cristian.nedelea@yahoo.com

      1. Salut!

        Cristi, as zice sa NU te bagi la o Virago – tinand cont de gabaritul tau este prea mica de tine. Despre problema medicala nu stiu ce sa zic, dar Virago e categoric mica pentru tine. As cauta o moto de la Dragstar in sus, ca dimensiuni (daca ramai in zona cruiser). Bafta mare cu alegerea mobrei!

      2. Multam fain pt raspuns, am sa tin cont! Dragstar ar fi minunata, dar…este mult peste bugetul disponibil!😦 O Virago gasesc la 1000, insa Dragstarul….

      1. pana la urma mi-am cumparat tot o viroaga :-)… sper sa am timp in viata asta sa ajung macar prin jumatate din locurile prin care te-ai plimbat tu

  5. Buna,

    Mai e valabil anuntul? Mi-am luat si eu carnetul recent si ma gandesc k pentru o incepatoare ar fii perfecta. Astept un mail daca mai e valabila oferta. Thanks!

    1. Da, e valabila oferta. Da, este o motocicleta foarte buna pentru entry-level si chiar mai mult – eu am inceput tot cu ea si precum vezi, m-a dus departe…

      Ti-am trimis un e-mail cu datele mele de contact. Saru`mana!

  6. Salut. Uite tot frunzarind site-ul tau am gasit si anuntul asta cu vanzarea motocicletei. Si… eu am o sotie cu permis A dar fara motocicleta🙂 Daca mai este de vanzare, as avea o propunere pentru tine.

    Da-mi un email cu datele tale de contact si vorbim🙂

    1. Cu un spatiu adecvat, nu as fi vandut-o. Dar o motocicleta tinuta sub o husa devine un obiect trist. Prefer sa stiu ca un alt rider se va bucura de toate lucrurile frumoase pe care o Virago ti le ofera…

  7. Cu ce ai sa umbli de-acum Viespare?

    Spune-ne, cine te va purta in spinare de-acum? Care e noua achizitie?🙂

    Multa bafta iti doresc, si cu vanzarea si cu rularea kilometrilor sub noile roti. Sa traiesti si sa ne mai povestesti!

    Motanyc.

    1. Sa traiesti si tu!

      Inca nu sunt hotarat cu motocicleta inlocuitoare; un touring sau enduro-touring sau un cruiser undeva pe la 600 cc; sunt in ceatza si-s la faza de strans parale… Cert este ca „mi-a ramas mica” si e timpul pentru ea sa poarte la drum un alt incepator sau poate chiar o fata frumoasa…🙂

      Bafta sa fie si la tine si asfalt uscat sa ai!

      1. Eu m-am pregatit pentru noul an cu un Transalp XL700VA. Desi nu-mi ramasese mic Hornetu’, dar prefer enduro touring, sa pot bate toate cararile, nu doar asflaturile🙂.

        Bafta in alegerea noului caltuz, sa fie ceva pe potriva calaretului🙂.

      2. Ei, asa da! Ti-ai largit semnificativ aria de explorare…

        Transalp-ul e o motocicleta mare pentru mine; am sa fiu nevoit sa aleg una mai adunata si inca nu ma prea simt atras de coclauri in etapa asta – eventualele abilitati de enduro ale noii mele mobre mi-ar fi de folos cel mult pe drumuri neamenajate/stricate, pe care voi intra ca si pana acum din intamplare si pe distante scurte. Pentru asta, la urma urmei e bun si un cruiser mediu.

        In ce te priveste insa, opinia mea e ca ai facut o alegere excelenta si probabil pentru mai mult de 2-3 sezoane! Felicitari!

Lasă un răspuns

