Dolomitii, Serbia si … Acasa ! -8-

CLICK AICI PENTRU INTREAGA HARTA A CALATORIEI

 …

 

 

Multumesc mult pentru ajutor celor ce mi l-au acordat, multumesc pentru gazduire, multumesc pentru beri si spritzuri, va multumesc pentru sufletele voastre frumoase, multumesc si pentru incurajari si sfaturi cat si pentru toate vorbele frumoase ce le-am primit de la cei ce s-au bucurat de imaginile din aceasta calatorie. Multumesc japonezilor de la Yamaha pentru aceasta motocicleta minunata, fabricata in 1990, ce m-a dus si m-a plimbat/si nu m-a accidentat.🙂 Multumesc pentru tot!

S F A R S I T

CITESTE EPISODUL PRECEDENT

sau

VEZI CALATORIA DE LA  INCEPUT

22 thoughts on “Dolomitii, Serbia si … Acasa ! -8-

    1. Il cheama Karersee si este langa Carezza al Lago (de fapt, Karersee si Carezza al Lago cred ca inseamna acelasi lucru) si se afla nu departe de Bolzano (Bozen). Pur si simplu m-a coplesit frumusetea lui.

  1. Ai omis sa multumesti si celui care te-a invatat sa conduci motocicleta si eventual politiei care te-a verificat si te-a considerat apt pentru a detine permis de conducere, pentru ca si datorita lor nu te-ai accidentat, nu?🙂
    Frumoase pozele , si la asta ai scoala buna .

    1. Politiei – mai putin…🙂 desi n-am a ma plange. Nu am avut nici o experienta neplacuta cu politia, pe moto, afara de niste handicapati din Mogosoaia care mi-au luat 100 ron spaga ca n-aveam actele la mine…

      Ma bucura nespus, sa stii, ca-ti plac pozele mele. Sarutmana!

  2. M-ai rezolvat cu pozele cu muntii si din munti.Sint extraordinare.Se vede ca ti-a placut si tie.La restul nici nu ma pot uita.Sint minunate.Zicea cineva intr-un comentariu anterior ca esti artist.Are dreptate.
    In ce priveste piatra,vreu sa scotocesc prin bagaje sa-ti tirmit o piatra pe care,cel care o va primi, sa nu fie tentat sa zica „merci” si sa o arunce intr-un colt.
    Daca ai drum prin Cluj,da un semn.

    1. Mi-au placut raaau. Bine, imi plac muntii in general – sunt curios, oare cui nu-i plac?

      Cat despre piatra, STIU ca vei alege una speciala! De fapt, toate-s frumoase…

      Dau semn daca trec prin Cluj; cu moto probabil de-abia de la primavara.

  3. Salut,

    Niste sfaturi imi poti da si mie referitor la planificarea unei excursii in vara acestui an? Mi-am propus sa merg pana in Croatia si sa cobor pana in Italia, numai pe coasta. Ce ar trebui sa am in vedere intr-o astfel de excursie? Sunt incepator in domeniu (moto), iar calatoria o voi face in 2 (o sg motocicleta).

    Multumesc anticipat!!

    P.S.

    Voi face multe poze, fiind un impatimit al fotografiei!

    1. Cred ca va trebui sa iti alegi din start un traseu, sa ti-l desenezi electronic si sa incerci sa nu te abati de la el. In functie de traseu, iti calculezi timpul alocat, banii necesari, in mare si unde te vei opri seara. Sa nu iti propui mai multi km /zi decat esti obisnuit, asteapta-te sa parcurgi chiar mai putini. Sa ai consumabilele motoretei schimbate si sa fiti pregatiti de ploaie. Sa nu fortezi distantele si sa mergi in ritmul tau. Sa opresti de cate ori ti se pare ca merita, sa nu alergi. Sa ai si harta de hartie, nu doar GPS. Sa nu te gandesti ca veti sta numai la cort, e prea obositor. Sa mergi cu incredere in tine si sa te bucuri de tot ce intalnesti… Cam astea-mi vin in minte acum; asa, ca principii generale pe care si eu le-am aplicat si mi-au fost spuse de altii…

      Acum, ref la experienta moto: opinia mea este sa faci un drum de acest gen dupa macar 5.000 de km parcursi pe 2 roti, din care macar o calatorie mai lunga, de cca 1.000 de km iar pasagerul tau de asemenea sa te insoteasca in acesti kilometri „de antrenament”.

      Si sa faci multe poze, sa ne bucuram si noi de locurile vazute de tine!

      Bafta multa si iti raspund cu placere la orice alta intrebare!

    1. Saru`mana! Multumesc mult! ma bucura enorm ca-ti plac pozele. Dar pana sa ajung artist, mai am… cale atat de lunga de nici nu cred ca voi ajunge acolo.

      Insa ma straduiesc in continuare sa fac cat mai multe poze, se spune ca asta-i calea🙂

Lasă un răspuns

