Sicilia

Un gând mai vechi al meu, să vizitez Sicilia, s-a împlinit.

sicily

Pe întâi iunie am plecat cu motocicleta spre Sicilia, pe traseul aproximativ aflat în preajma coastei italiene de Sud-Vest, apoi am dat o tură de jur-împrejurul insulei și în Calabria. Până la urmă s-au făcut vreo 7.500 km… iar după aproape patru săptămâni am ajuns, din nou, acasă.

IMG_20170624_143132

Oarece imagini din călătoria asta:

Delta del Po, Toscana, Siena

Castel Gandolfo, Roma, Parco del Circeo

Roma, Napoli

Pompei, Napoli

Amalfi, Taormina, Etna

Giardini Naxos, Noto

Ragusa, Corleone, Palermo

Capo Gallo

Palermo

Matera, Calabria

Calabria, Monte Cassino

Roma

Roma, Vatican, Lido di Venezia

Nu am fost singur în această tură, chiar dacă am călătorit (ca de obicei) singuratic. Alexandra mi-a fost tot timpul în preajmă: călăuză, tovarăș de călătorie -chiar și când am fost singur la drum; sfătuitor, gazdă și camarad desăvârșit.

Iți mulțumesc mult, Alexandra! Ești un om grozav de mișto.

Arrivederci, divina Sicilia!

Click, să vezi cum a fost în Balcani & Adriatica, pe două roți.

11 gânduri despre „Sicilia

  1. Pentru cei care il urmaresc, va asigur ca este bine, sanatos 🙂 !
    Ne-am intalnit acum doua zile in apropierea Romei, la Fiumicino , iar asta-seara a campat la Pompei!
    Intre timp ne-am dus sa bem o bere la resedinta de vara a Papei, Castel Gandolfo.

    Pentru ca nu pot publica aici fotografii, vedeti la :

    https://photos.google.com/share/AF1QipOEkLhFt_C4OO5HrIzrVJWGamK8DlJNQlXPzIQjWBjGP_ot3CXx5SbSsKstko4_pQ?key=QTQzRVRmTDc5V09nUkVhSUpFMDRrZXJKX0ZJMkVR

    1. Sa ai drum bun si frumos. Astept vesti!
      E frumos sa iesi de pe SS in zona San Marino si sa vezi imprejurimile de sus, pe drumuri inguste si plin e de viraJe. Pana dupa Rimini , mie coasta Adriatica nu mi-a spus mare lucru…aglomeratie si un drum cam trist si anost. 🙂 E muuuult mai spectaculos sa deviezi putin spre centru pana iesi la Pescara. Zic si eu…:)

      In Sudul Italiei, neaparat sa vezi Matera ! Si tot in zona, Polignano al Mare si Alberobello ( e turistic, dar merita, pentru specificul locului)
      Oricum, astept sa ne vedem la povesti. Ai grijă

  2. Se anunta a fi o calatorie minunata. Insa este criminal sa treci pe langa peninsula Amalfi fara a o vizita. Positano este un oras de poveste, iar ruta Positano-Salerno un paradis al motociclistilor. Drum bun!

    1. Ce surpriză frumoasă, Răzvan! Iau aminte, la ce-mi zici -tu mereu mi-ai dat sfaturi bune… Mulțumesc frumos, mă voi documenta despre locurile astea (traseul meu este foarte grosier construit) și te salut cu drag: pe tine, pe Georgi și desigur că și pe cei mici!

  3. Salve! Cum te urmăresc de ceva vreme și văd că ești și amator de camping-uri, îmi permit a îndrăzni cu o recomandare pentru Slovenia.

    Mai precis, pe drumul tău înspre Gorizia (Italia), vei trece prin Šempas (e chiar înainte de Nova Gorica). Chiar la drum, pe dreapta (cum mergi tu), vei vedea un semn către Camp Lijak. https://parklijak.com/

    Dacă se va întâmpla ca atunci să cauți un popas, eu zic că merită. Mai ales că ești în extrasezon. Noi am trecut pe acolo în 2015 într-o tură (cicloturistică – cu bagaje pe biciclete) mai lungă și am rămas cu amintiri frumoase (fapt ce se aplică pentru toată Slovenia, de altfel). Bineînțeles, există și în Ljubljana și în mai multe locuri, dar sunt convins că pe motor parcurgi distanțe mult mai mari pe zi decât pe bicicletă (noi nu prea sărim de 100-120/zi, în condiții de vreme bună și drum cu ușor vălurit).

    În rest, vreme cât mai bună să ai!

    1. Voi ține cont de sfatul tău. Da, cam pe acolo este unul dintre locurile de popas la care și eu mă gândeam – depinde însă de timing, precum știi.
      (Nici cu moto nu parcurgi consistent mult mai mult dacă mergi lejer și rămâi să caști și gura – distanța într-o zi poate fi, în medie, doar vreo 300 de km… bine, sunt oameni care merg și mai mult de 700 km/zi, uneori și eu am făcut asta la nevoie dar… care mai e plăcerea?)
      Mulțumesc frumos încă o dată și numai zile însorite să ai cu bicicleta! Mult respect!

Lasă un răspuns

