Orasul Lyon si Pasul St Bernard, Aosta -5-

Deocamdata, fara vorbe.

CLICK AICI PENTRU INTREAGA HARTA A CALATORIEI

 …

 …

 

 CLICK PENTRU URMATORUL EPISOD

CITESTE AICI EPISODUL PRECEDENT

26 de gânduri despre „Orasul Lyon si Pasul St Bernard, Aosta -5-

  1. Ce dor imi era de Lyon! 🙂
    Am studiat un an acolo si prin minunatele tale fotografii ai reusit sa-mi trezesti amintiri dragi… multumesc! 🙂
    Felicitari pentru tot blogul, esti foarte talentat si inspirat!
    Cu respect si multumiri,
    Dana 🙂

      1. Intre cele doua, Lyon pare alegerea cea buna 🙂
        Prea putin am stat in Paris ca opinia mea sa fie pertinenta, totusi spun: mie nu mi.a placut ce-am vazut din Paris. Lyon in schimb are mult farmec.

  2. Este valtoarea mortii scara aia, eu m-am murat ca nu i-au pus balustrada nici macar in Sagrada, probabil ca inca nu a picat nimeni. Scria acolo ca cica Gaudi s-a inspirat din caderea semintei de artar. Adevarul si inventatorul, probabil ca nu il stie nimeni.

    Gata cu comentariile, asteptam povesti noi 🙂

    1. Aia pozata de mine macar are balustrada, e pozata intr-un bloc de oameni nu-n catedrala – unde se presupune ca Domnul are grija de cei ce urca scarile…

      O sa vie si povestile, nu peste multa vreme!

  3. Ti-am mai zis ca poti fi cel mai bun ghid turistic, putina poezie si vorbe, ca te pricepi si iti transformi blogul intr-un site de excursii cum rar am vazut. Frumoase privelisti! Ca sa mai zic…doar La Multi Ani si un 2012 cat mai presarat de excursii, ca daca pleci in calatorii se presupune ca esti si sanatos si fericit! Sa-ti ajute Dumnezeu in tot ce iti propui! Adrian

    1. Un an cu drumetii frumoase sa ai si tu. Si mai ales cu un munte mai curat si inconjurat cu mai mult respect, pentru ca-l merita. Si meritam. Multumesc frumos pentru aprecieri si pentru urari, toate lucrurile bune ti le doresc si eu tie dar si MUNTELUI.

      La Multi Ani frumosi, Bucegi! La Multi Ani fericiti, Adrian!

  4. Hai ca ma tot tinui sa zic cu la multi aniul si abia mi se deschise ochiul sa vad si eu cat de cat in monitor. Deci, multi ani fericiti si in siguranta, mai ales si nu dau eu cu mvaiul dar tare imi place sa „calatoresc” cu voi.

    Asa ca astept o invitatie in atas, ca cica pe cal si pe motor nu mai am voie. Sa fiti sanatosi si iubiti!

    1. Sarumana! Un an DELICIOS sa ai si in 2012! Ca daca o sa-l ai tu asa, la fel va fi si-al meu, macar ca numai privesc pozele bunatatilor blogului dumneatale.

      Cat despre plimbarea in atas, cu mare placere! Imediat ce moto va fi revitalizata apare invitatia! Pana atunci se incalzeste si timpul…

  5. Doar sa lasi imaginatia sa zburde.
    Frumoasa partea asta a raidului .Si vremea buna si locurile deosebite.Si cred ca te-ai simtit si tu mai bine,ca zimbesti in pozele astea.E mai multa caldura aici sau mi se pare,,,
    Ei,voi vedea cind vei povesti.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.