Spre Europa …

Tocmai ce fusei pe doua roți spre Europa. Am străbătut vreo 7.000 de kilometri pe un traseu în (aproape) linie dreaptă până la Birmingham – și înapoi pe o rută ceva mai ocolită. Am traversat 12 țări în 25 de zile, din 14 iulie pana pe 7 august 2011.

Anglia 2011

Am încercat mai ales drumurile locale dar nu mi-a reușit asta mereu…

CLICK AICI PENTRU HARTA CALATORIEI

Răzvan m-a mânat, spre a gusta această lume. Bogdan s-a ocupat ca motocicleta sa fie în buna stare. Alina, Gaxel, Georgi, Gică, Harald, Kemal, Mario, Melanie, Mișu, Nicoleta, Răzvan sunt prietenii ce i-am întâlnit în acest drum. M-au găzduit, ne-am distrat împreună, mi-au arătat locuri mișto… Din păcate, la  Holyhead – punctul cel mai vestic al planului meu de călătorie – nu am mai ajuns, din cauza vremii spurcate.

Holyhead. Sursa foto: trailerqueen75

Motocicleta călătoriei este o Yamaha Virago XV 250 , un light-cruiser fabricat în 1990. A funcționat perfect. Mulțumesc mult lui Gaxel & Gica (și) pentru inspecția motocicletei plus curățarea și ungerea lanțului (efectuate în parcarea dichisită a Universității din Namur) … 😉 cât și celorlalți prieteni de acasă ce m-au sprijinit tehnic înainte de plecare.

Mi-am propus să parcurg cam 500 de km pe zi, spre a savura ce vad. Am savurat într-un ritm de numai vreo 300 km pe zi… M-am bazat pe Sfânta Hartă, pe motocicletă și pe prietenii mei. Fără rezervări -ca de obicei- sau alte planuri făcute dinainte, exceptând traseul – schițat doar în linii mari…

Click pentru  e p i s o a d e l e  c ă l ă t o r i e i  în Europa:

„Ati venit la balci, la noi ?

Plouă drăceste !

Look Left !

Pe la tzara … de la Birmingham la Lyon

Lyon si Pasul St Bernard. Aosta

Forte di Bard si Bergamo

La 2.750 de metri. Passo dello Stelvio (Stilfser Joch)

Dolomitii, Serbia si… Acasa !

.

Poate vrei să vezi călătoria în Balcani, cu aceeași motocicletă

sau

Vino cu mine în călătoria la Atlantic și Mediterană

 

19 gânduri despre „Spre Europa …

  1. drstoica, fosile, theodor: multumesc mult pentru urari, cat si celorlalti. drum curat, ajutor de la Domnul si prietenii din zona am avut, din plin, vremea a cam schiopatat… viata pe doua roti e tare frumoasa, mai ales cand esti inconjurat de prieteni…. amintirile sunt tare placute si vi le voi povesti in curand; din pacate, nu am putut povesti in timp real insa voi scrie cat de curand povestea ilustrata a calatoriei. pana atunci, cate ceva scris „la botul calului” puteti citi aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/72655-calatorii-lejere-cu-tinta-si-pilde/page__st__800

  2. Ţi-am văzut Viroaga prin centru aproape de Romană în urmă cu ceva timp şi chiar mi-a plăcut. Acum am descoperit şi blogul proprietarului. 🙂

  3. Drum bun si revenire faina si la cati mai multi motociclisti cu scaun la cap, ca la ce trece pe langa mine, spre autostrada, mi-e si frica sa ma gandesc …

    Abia astept poze. Si eu te urmaresc.

  4. UPDATE

    tabara la Landau germania (a nu se cofunda cu lindau cum am facut eu).
    Din ce am vazut pe cer, estimez ca acum isi usuca hainele.

    este bine santos si se pare ca norma zilnica de kilometri nu a fost indeplinita.

    postez eu deoarece calatorului ii sta bine cu drumul nu cu netul (Nu a avut acces la net si din cauza asta m a rugat sa postez)

    in concluzie: Langau germania, bine sanatos, urmeaza sa puna un update cand va avea acces la net

    Numai bine

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.